dimecres, 18 de gener del 2017

Quadern de sumes portant-ne

He traduït un quadern de l'autora MªCarmen Perez per a treballar les sumes portant-ne. És un quadern simple dels molts que podem trobar a Internet però ha volgut afegir un espai per a l'avaluació. 
La idea és que l'alumne/a pinti tants espais com sumes hagi fet correctament. Tanmateix, no es pot treballar mai de manera que suposi una comparació entre companys/es sinó un treball de superació personal de cada alumne/a. 
El quadern té 10 pàgines. Se li pot demanar a l'alumne que pinti els quadres, faci un dibuix i decori a la seva manera cada un dels espais aconseguits. 

Tota persona que aprèn, pel simple fet de ser un aprenentatge, realitza constantment judicis de valor sobre els seus propis objectius i resultats d'aprenentatge. Incorporar aquestes reflexions al procés d'avaluació enriqueix considerablement la planificació dels processos d'ensenyament - aprenentatge. 

Al final, hi ha un treball de reflexió de com li ha sortit l'activitat, per què creu que ha obtingut els resultats i que pensa que farà millor la pròxima vegada per aconseguir un resultat millor en el cas de que no hagi aconseguit fer-les totes bé. 

Per a descarregar el document: 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada