La idea és que l'alumne/a pinti tants espais com sumes hagi fet correctament. Tanmateix, no es pot treballar mai de manera que suposi una comparació entre companys/es sinó un treball de superació personal de cada alumne/a.
El quadern té 10 pàgines. Se li pot demanar a l'alumne que pinti els quadres, faci un dibuix i decori a la seva manera cada un dels espais aconseguits.
Tota persona que aprèn, pel simple fet de ser un aprenentatge, realitza constantment judicis de valor sobre els seus propis objectius i resultats d'aprenentatge. Incorporar aquestes reflexions al procés d'avaluació enriqueix considerablement la planificació dels processos d'ensenyament - aprenentatge.
Al final, hi ha un treball de reflexió de com li ha sortit l'activitat, per què creu que ha obtingut els resultats i que pensa que farà millor la pròxima vegada per aconseguir un resultat millor en el cas de que no hagi aconseguit fer-les totes bé.
Per a descarregar el document:
Sumas Portant-ne Amb Plantilla Avaluació by mcastillova on Scribd
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada